OOTD- Lets take a walk in the Autumn

Ja, de herfst is weer begonnen! je zomerkleren weer weg en pak die wollentruien maar! Lekker voor de tv met de openhaard.. of is dit winter? Nou koud is het in ieder geval wel. Daarom heb ik deze OOTD gemaakt.

Ik had geshopt en dit zijn dan ook mijn nieuwe kleren ‘Ya like it?’
De broek heb ik gekocht bij de h&m voor €39,- ik ben er helemaal verliefd op! Daarboven heb ik een basic shirt met printje erop. Ik vond hem wel leuk en nam hem mee want hij kostte maar €9,- ja, het wat prijzen circus bij de V&D!
En dan heb ik ook nog normale bruin/oranje laarzen aan.


Hier heb ik er ook nog een bijpassende rode blazer bij. De blazer heeft geen merk en ik weet ook niet meer hoe duur die was ik denk rond de €20,- euro.
Wat vinden jullie van mijn OOTD krijg je er ook herfstkriebels van?

27 thoughts on “OOTD- Lets take a walk in the Autumn

Leave a Reply

